مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 04:352021-10-23سياسي

هفته وحدت یادگار تمدن ساز امام راحل است


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: هفته وحدت از یادگاران تمدن ساز امام راحل در مسیر انسجام اسلامی و بسط ارزش ها و سیره نبوی است.

- اظهار کرد: هفته وحدت فرصتی است که مسلمانان جهان اسلام بار دیگر به جبهه کفر و استکبار و جریان نفوذ و منافقین بفهمانند که با دسیسه، خدعه، حیله و نیرنگ نمی توانند امت پیامبر(ص) را دچار اختلاف کنند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: امت واحده نبوی بزرگترین سد در برابر زیاده خواهی جریان استکبار بوده، امتی که دشمن شناس و لحظه شناس است و با تمسک به قرآن و عترت مسیر تمدنی خود را برای رسیدن به تمدن عظمی حضرت ولی عصر با قدرت طی می کند.

وی بیان کرد: امتی که سیره و سبک زندگی او سیره و سبک نبوی و سیره علوی است و وحدت اسلامی را یک اصل خدشه ناپذیر و تکلیف مقدس الهی می شمارد.

دیلمی ادامه داد: امتی که هرگز با جریان کفر و استکبار دست رفاقت و دوستی نمی دهد و اسراییل و رژیم صهیونیستی را یک غده سرطانی و یک جرثومه فساد در منطقه و حذف آن را هدف اصلی خود می داند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امتی که دفاع از مردم مظلوم فلسطین را یک تکلیف شمرده و شهادت طلب و اهل گذشت، ایثار، همدلی و مواسات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت یادگار تمدن ساز امام راحل است

هفته وحدت یادگار تمدن ساز امام راحل است