مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 04:302021-10-23پزشكي

برکت از واکسن های دیگر بهتر و کم عارضه تر است/ تزریق عمومی دوز سوم محتمل است


رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت عنوان کرد: بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ایم واکسن برکت نسبت به سایر واکسن های کرونا بهتر و با عوارض کمتری همراه بوده است.

- "برکت" از واکسن های دیگر بهتر و کم عارضه تر است/ تزریق عمومی "دوز سوم" محتمل است ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت عنوان کرد: بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ایم واکسن برکت نسبت به سایر واکسن های کرونا بهتر و با عوارض کمتری همراه بوده است.

دکتر محمدمهدی گویا در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با برخی شایعات در خصوص سطح ایمنی واکسن برکت گفت: صحبت هایی که در خصوص واکسن ها می شود باید علمی باشد و ما در وزارت بهداشت تحقیقاتی در خصوص واکسن ها انجام می دهیم و طبق تحقیقات صورت گرفته در حال حاضر واکسن برکت از سایر واکسن ها بهتر بوده و کمترین عارضه را داشته است.

وی در خصوص مرگ و میر ناشی از کرونا در میان افراد واکسن زده گفت: طبق بررسی های صورت گرفته موارد فوتی در میان افرادی که هر دو دوز واکسن را زده و سطح مناسب ایمنی در بدن آنها ایجاد شده، به ندرت اتفاق می افتد و بسیار نادر است.

گویا گفت: همچنین در این افراد احتمال بستری بسیار کاهش می یابد و بخاطر همین موارد است که تاکید داریم افراد هرچه سریعتر برای تزریق واکسن مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکت از واکسن های دیگر بهتر و کم عارضه تر است/ تزریق عمومی دوز سوم محتمل است

برکت از واکسن های دیگر بهتر و کم عارضه تر است/ تزریق عمومی دوز سوم محتمل است