مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 03:552021-10-23پزشكي

شهرستان های سقز و بانه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: متأسفانه به دلیل کم توجهی شهروندان کردستانی هم اکنون دو شهرستان سقز و بانه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

- فرزین رضاعی در گفت و گو با نگران کننده است و جزو معدود استان هایی هستیم که بیشترین تعداد شهرهای قرمز و نارنجی را داریم.

وی اعلام کرد: هم اکنون وضعیت شهرهای سقز و بانه قرمز بوده و شهرهای سنندج، قروه، بیجار، دهگلان، دیواندره، کامیاران و مریوان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: شهرستان سروآباد نیز تنها شهرستان با وضعیت زرد استان است که دلیل این موضوع نیز مراجعه اکثریت بیماران این شهرستان به مراکز درمانی مریوان است.

رضاعی اظهار کرد: در حال حاضر 834 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و به دلیل کم توجهی شهروندان به پروتکل های بهداشتی متأسفانه تغییر محسوسی در کاهش تعداد بستری شدگان را شاهد نیستیم.

وی افزود: هم اکنون 86 بیمار مبتلا به کرونا نیز به دلیل وخامت اوضاع جسمانی در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) مراکز درمانی استان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مرگ سه بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به هزار و 772 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان های سقز و بانه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند

شهرستان های سقز و بانه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند