مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 02:452021-10-22سياسي

نامناسب بودن مسیر دسترسی به فرودگاه ساری


مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به نامناسب بودن مسیر دسترسی به فرودگاه شهدای ( دشت ناز) ساری، گفت: این موضوع در شأن استان نیست و لازم است مسؤولان در این زمینه ورود پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سعدالله وطن خواه در دفتر خبرگزاری فارس مازندران حضور یافت و ضمن قدردانی از عملکرد این رسانه اظهار کرد: رسانه ها نقش آگاهی بخشی و شفاف سازی را برعهده دارند، برخلاف فضای مجازی که مردم گمراه می شوند اما رسانه ها منصفانه و بی طرفانه اخبار را منعکس می کنند.

وی با اشاره به فعالیت سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر در مازندران، گفت: تا قبل از شرایط کرونایی به صورت هفتگی 80 پرواز در فرودگاه دشت ناز ساری، 20 پرواز در فرودگاه نوشهر و 26 پرواز در فرودگاه رامسر انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران بیان کرد: با برقراری 6 هزار پرواز طی یکسال متوسط 570 هزار مسافر با ناوگان فرودگاه های مازندران جابه جا شدند.

*بازگشت پروازها به قبل از کرونا این مسؤول با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت پرواز در فرودگا ه های مازندران به حالت قبل از کرونا برگشت، اضافه کرد: در فرودگاه نوشهر تقاضا همانند قبل نیست؛ به این دلیل که بیشترین تقاضا برای پرواز در فصل تابستان در فرودگاه های غرب استان را داشتیم ولی در تابستان امسال وضعیت پیک را پشت سر گذاشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامناسب بودن مسیر دسترسی به فرودگاه ساری

نامناسب بودن مسیر دسترسی به فرودگاه ساری