مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 22:302021-10-22سياسي

سفرهای استانی دولت نیازمند سیاست های کلان اقتصادی است


سفرهای استانی دولت اگر سیاست های کلان اقتصادی پشتش نباشد منتج به نتیجه مطلوب نخواهد شد.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه اردبیل گفت: سفرهای استانی دولت اگر سیاست های کلان اقتصادی پشتش نباشد منتج به نتیجه مطلوب نخواهد شد.

آیت الله سیدحسن عاملی شامگاه جمعه 30 مهر در نشست شورای اداری استان اردبیل با اشاره به نکاتی در زمینه مسائل کلان اقتصادی کشور اظهار کرد: ما در سطح کلان کشور مشکل آب داریم به طوری که ما هنوز آب تصفیه شده را به سرویس های بهداشتی و فاضلاب می ریزیم، در حالی که هزینه بسیاری برای تصفیه آب می پردازیم، حتی در کنار دریا این آب هدر می رود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل الزام به آبیاری قطره ای یادآور شد و گفت: چند سال پیش در دوره دولت پیشین در این زمینه به رییس جمهوری التماس شد که این امر را الزامی کند اما به جایی نرسید و اینک نتیجه اش را می بینیم.

وی اضافه کرد: موضوع سوم استفاده از آب دریا برای کل کشور است، زیرا ایران کشوری آب دار نیست؛ دولت قبل 120 هزار میلیارد پول خرج کرد تا آب را به مرکز ایران ببرد و در این راستا چشم دوختیم به عنایت رییس جمهوری که دستور بفرمایند آب خزر به اردبیل انتقال یابد.

امام جمعه اردبیل مسائلی مانند استفاده از گاز در منازل را از اساس اشتباه دانست و گفت: این گاز باید دست کم در نیروگاه ها به برق تبدیل می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای استانی دولت نیازمند سیاست های کلان اقتصادی است

سفرهای استانی دولت نیازمند سیاست های کلان اقتصادی است