مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 22:002021-10-22اجتماعي

نگرانی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در اهواز


رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به واکسیناسیون 55 درصدی دانش آموزان، بر لزوم مراجعه سریع این گروه برای واکسینه شدن قبل از آغاز برگزاری کلاس های حضوری تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به واکسیناسیون 55 درصدی دانش آموزان، بر لزوم مراجعه سریع این گروه برای واکسینه شدن قبل از آغاز برگزاری کلاس های حضوری تاکید کرد.

امرالله مردانی اظهار کرد: در حال حاضر حدود 85 درصد جمعیت بالای 18 سال شرق اهواز واکسینه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 55 درصد جمعیت دانش آموزی شرق اهواز نیز یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند که امیدوارم با مراجعه سریع تر دانش آموزان و قبل از آغاز برگزاری کلاس های حضوری، همه جمعیت هدف این گروه دو دوز واکسن را دریافت کنند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز بیان کرد: همچنان روزانه 500 تا 550 نفر به مراکز منتخب نمونه گیری شرق اهواز مراجعه می کنند و با توجه به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی نگران افزایش تعداد مراجعان و بیماران هستیم.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، با ابراز نگرانی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در اهواز، گفت: در حال حاضر در خوشبینانه ترین حالت میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در اهواز 50 تا 60 درصد است که امیدواریم با همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در اهواز

نگرانی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در اهواز