مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 21:052021-10-22سياسي

مناطق آزاد به مرکز تولید و صادرات تبدیل می شود/ توزیع عادلانه بودجه 1401


مناطق آزاد محل واردات کالا نیست بلکه مرکز تولید و صادرات محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی شامگاه جمعه در پایان سفر و در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود ظرفیت بی نظیری که در استان اردبیل مشاهده می شود اما مشکلاتی همچون بیکاری و عدم دسترسی به برخی امکانات و زیرساخت ها مردم را گله مند و ناراحت کرده است.

وی تصریح کرد: قبل از ورود به استان اردبیل در نشستی که مدیران استانی و کشوری انجام دادند، طرح های اولویت دار برای تکمیل و راه اندازی در دستور کار قرار گرفت و ما تلاش خواهیم کرد تا همه مصوبات سفر را تا پایان امسال عملیاتی کنیم.

رییس جمهور گفت: به هیچ وجه طرح جدید و پروژه نوعی را در استان آغاز نکردیم بلکه تلاشمان بر این است تا با تکمیل پروژه های نیمه تمام رنج و درد مردم را در این استان کاهش داده و اسباب شادی و خرسندی آنها را مهیا کنیم.

رییسی به سفر یک روزه خود به اردبیل و ورود به منطقه مغان اشاره کرد و افزود: کشت و صنعت مغان در تأمین امنیت غذایی نقش بسیار مهمی دارد و ما با قدر دانستن این ظرفیت عظیم سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا ظرفیت اشتغال را در این مجموعه دولتی افزایش داده و به بیش از دو هزار نفر برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق آزاد به مرکز تولید و صادرات تبدیل می شود/ توزیع عادلانه بودجه 1401

مناطق آزاد به مرکز تولید و صادرات تبدیل می شود/ توزیع عادلانه بودجه 1401