مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 20:402021-10-22سياسي

خاموشی: خدمت به مسلمین جهان را وظیفه خود می دانیم


رییس سازمان اوقاف در دیدار با قائم مقام وزیر اوقاف و امور دینی عمان گفت: ما پیشرفت های علمی را طبق نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کل مسلمانان می دانیم و وظیفه خودمان می دانیم تا به کل عالم اسلام و مسلمین جهان خدمت رسانی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در دیدار با قائم مقام وزیر اوقاف و امور دینی عمان گفت: ما پیشرفت های علمی را طبق نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کل مسلمانان می دانیم و وظیفه خودمان می دانیم تا به کل عالم اسلام و مسلمین جهان خدمت رسانی کنیم.

قائم مقام وزیر اوقاف و امور دینی عمان پس از دیدار با حجت الاسلام  سیدمهدی خاموشی با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف از تمامی غرفه های این نمایشگاه و فعالیت شرکت های دانش بنیان حمایت شده از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه، بازدید کرد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه این بازدید در گفت وگو با قائم مقام وزیر اوقاف و امور دینی عمان با بیان اینکه از هر نوع ارتباط بین سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری ایران و وزارت اوقاف و امور دینی عمان استقبال می کنیم، اظهار کرد: ما پیشرفت های علمی را طبق نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کل مسلمانان می دانیم و وظیفه خودمان می دانیم تا به کل عالم اسلام و مسلمین جهان خدمت رسانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی: خدمت به مسلمین جهان را وظیفه خود می دانیم

خاموشی: خدمت به مسلمین جهان را وظیفه خود می دانیم