مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 20:052021-10-22سياسي

وضعیت سواحل استان بوشهر ساماندهی شود/ لزوم مقابله با بدحجابی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نهادهای فرهنگی باید در عرصه های مختلف به ویژه عفاف و پوشش مناسب فعال شوند و فرهنگ سازی کنند و مورد حمایت نیز قرار گیرند.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری جمعه شب در نشست با جمعی از مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: نهادهای فرهنگی باید در عرصه های مختلف به ویژه عفاف و پوشش مناسب فعال شوند و فرهنگ سازی کنند و مورد حمایت نیز قرار گیرند ولی در دولت قبل بودجه های فرهنگی مراکز فرهنگی مانند سازمان تبلیغات اسلامی حدود صفر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: نهادهای نظارتی حسب قانون باید نظارت خود را گسترده کنند و نگذارند چهره جامعه به ویژه سواحل آلوده و دچار بی بند و باری و ابتذال شود.

وی با اشاره به اینکه چرا وضعیت سواحل سامان دهی نمی شود ادامه داد: با آنکه صدها بار به مسئولان تذکر داده شده است، گویا مسئولان ذی ربط عزمی در این باره ندارند.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: مسئولان مدیریتی باید مراکزی سالم و محفوظ برای تفریح و گردشگری بانوان ایجاد کنند و سال ها است که مصوبات ساخت این نوع مراکز بر زمین مانده است.

وی تصریح کرد: باید وزارت کشور در این باره قوی و فعال عمل کند و قوانین مصوب شورا انقلاب اسلامی و مجلس شورای انقلاب اسلامی را اجرایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سواحل استان بوشهر ساماندهی شود/ لزوم مقابله با بدحجابی

وضعیت سواحل استان بوشهر ساماندهی شود/ لزوم مقابله با بدحجابی