مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 19:352021-10-22اجتماعي

رفع تصرف 163 هزار متر مربع از اراضی ملی در کاشان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان از رفع تصرف 163 هزار متر مربع از اراضی ملی این شهرستان در 6 ماه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان، مهدی شریفی اظهار داشت: هشت فقره پرونده تخریب و تصرف با مساحت 163 هزار مترمربع در 6 ماه نخست امسال تشکیل شد که پس از اجرای مراحل قضایی و قانونی رفع تصرف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان با بیان اینکه این تصرف ها به طور عمده در مکان های باارزش تر و اطراف شهر ها صورت گرفته بود، ادامه داد: طبق رای قضایی در هماهنگی با دادستان، اجرای احکام و نیروی انتظامی این تصرف ها به منابع طبیعی بازگردانده شد.

وی یادآور شد: با توجه به بالا رفتن ارزش زمین به عنوان مهمترین علت دست اندازی برخی افراد به انفال عمومی این اداره اقدام به افزایش گشت های یگان حفاظت منابع طبیعی کرده است؛ با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی هرگونه سوءاستفاده و تعدی به اراضی ملی در مراحل اولیه متوقف و برخورد قانونی انجام می شود.

شریفی همچنین از کاهش 90 درصدی آتش سوزی مراتع در امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان با اشاره به آماده باش کد رایگان 1504 امداد جنگل و مرتع برای دریافت پیام ها و گزارش های مردمی در زمینه جنگل و مرتع افزود: شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 163 هزار متر مربع از اراضی ملی در کاشان

رفع تصرف 163 هزار متر مربع از اراضی ملی در کاشان