مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 17:252021-10-22سياسي

تأکید رییس کل دادگستری هرمزگان بر سلب هرگونه تحرک از مجرمان حرفه ای


رییس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم اجرای دقیق دستورالعمل کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار به منظور سلب هرگونه تحرک سوء و اقدام مجرمانه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جلسه کمیته ساماندهی مجرمان حرفه ای و سابقه دار استان هرمزگان به ریاست علی صالحی رییس کل دادگستری استان و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان و جمعی از مسئولان قضایی، اجرایی، انتظامی و امنیتی در بندرعباس برگزار شد.

  رییس کل دادگستری هرمزگان در جریان برگزاری این نشست ضمن تأکید بر اجرای دقیق قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که بر لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی روزآمد از مجرمین حرفه ای و اطلاع از آخرین وضعیت آنها اشاره دارد گفت: اشراف اطلاعاتی و رصد اقدامات به منظور سلب هرگونه تحرک و اقدام سوء از جانب مجرمان سابقه دار موجب خواهد شد علاوه بر پیشگیری از وقوع جرم، احتمال ارتکاب مجدد آن نیز کاهش یابد.

علی صالحی در ادامه افزود: یکی از مهمترین مواردی که باید در جهت تشکیل بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه ای و سابقه دار مد نظر قرار گیرد، ایجاد هماهنگی بین سازمان ها و نهادهایی است که با این افراد در ارتباط هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس کل دادگستری هرمزگان بر سلب هرگونه تحرک از مجرمان حرفه ای

تأکید رییس کل دادگستری هرمزگان بر سلب هرگونه تحرک از مجرمان حرفه ای