مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-22سياسي

استاندار زمینه بهره مندی عادلانه مردم از امکانات دهکده تفریحی چادگان را فراهم کند


امام جمعه چادگان با اشاره به قرار گرفتن سد زاینده رود در این شهرستان، گفت: با گذشت سه دهه از عمر دهکده تفریحی چادگان اما هنوز بند ناف آن از استانداری قیچی نشده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سیدمحمود بنی جمالی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک در برخورد با مفسدین اقتصادی و دانه درشت ها خواهان ادامه دار بودن این اقدامات شد.

امام جمعه چادگان اضافه کرد: این اقدامات موجب شادی و نشاط مردم خواهد شد و نشان می دهد که قوه قضاییه در برخورد با فساد جدی است و اهل تعارف و مصلحت اندیشی نیست، همچنین منجر به ایجاد ترس و واهمه برای مفسدین است.

وی تصریح کرد: از دادستان، تعزیرات و اداره صمت شهرستان درخواست ساماندهی نانوایی های شهر را داریم که این وضعیت زیبنده نیست، نانوایی ها همه گلایه آرد دارند و همیشه شاهد صف های عریض و طویل هستیم؛ نانوایی ها باید نظم پیدا کنند و نباید بگذاریم این مسأله تبدیل به یک معضل بشود.

بنی جمالی عنوان کرد: از این تریبون به نمایندگی از مردم شهرستان چادگان استاندار جدید اصفهان را دعوت می کنم تا به شهرستان چادگان سفر کنند و این شهرستان را در اولویت بازدیدهای شهرستانی خود قرار دهند.

امام جمعه چادگان با اشاره به ویژگی های چادگان، عنوان کرد: علی رغم گردشگری بودن شهرستان چادگان ما شاهد بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زمینه بهره مندی عادلانه مردم از امکانات دهکده تفریحی چادگان را فراهم کند

استاندار زمینه بهره مندی عادلانه مردم از امکانات دهکده تفریحی چادگان را فراهم کند