مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-22سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: نظر جامعه مدرسین و مراجع تقلید بر مسدود کردن فضای مجازی نیست


رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ولنگاری های فضای مجازی باید مدیریت شود اما صراحتاً می گویم که نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مراجع عظام تقلید بر مسدود کردن این فضا نیست و نباید جلو فضای مجازی گرفته شود.

- رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ولنگاری های فضای مجازی باید مدیریت شود اما صراحتاً می گویم که نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مراجع عظام تقلید بر مسدود کردن این فضا نیست و نباید جلو فضای مجازی گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، استاندار و دو تن از نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، کلیدی ترین عرصه فعالیت مجلس را عرصه قانونگذاری دانست و قانونگذاری صحیح را اصلی حاکم در حل مشکلات کشور ارزیابی کرد و با اشاره به اهمیت فضای مجازی و مدیریت آن، نظر مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین را استفاده از فرصت عظیم این بستر و جلو گیری از تهدیدات آن دانست.

حسینی بوشهری جامعه مدرسین را یک نهاد دیر پای حوزوی عنوان کرد که در به ثمر نشاندن نهضت امام راحل نقش برجسته ای داشته است.

وی ضمن تأکید بر لزوم همکاری متقابل بین جامعه مدرسین و مجلس شورای اسلامی افزود: جامعه مدرسین در راه خدمت و حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری فرهیخته ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: نظر جامعه مدرسین و مراجع تقلید بر مسدود کردن فضای مجازی نیست

آیت الله حسینی بوشهری: نظر جامعه مدرسین و مراجع تقلید بر مسدود کردن فضای مجازی نیست