مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-22دانش

یکی از ویژگی های دوران دانشجویی آموختن تعامل و تحمل آرای دیگران است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دوران دانشجویی را بهترین دوران دانست و گفت: در این دوران است که بهترین دوستان را انتخاب می کنید.

دوران دانشجویی در خوابگاه و کلاس با فرهنگ ها، - ایسنا/خراسان رضوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دوران دانشجویی را بهترین دوران دانست و گفت: در این دوران است که بهترین دوستان را انتخاب می کنید.

دوران دانشجویی در خوابگاه و کلاس با فرهنگ ها، قومیت ها و زبان های مختلفی مواجه می شوید و در کنار یکدیگر قرار خواهید گرفت و این امر باعث می شود بیاموزید با دیگران تعامل کنید، به عقاید و سلیقه های دیگران احترام بگذارید، یکدیگر را تحمل کنید و با یکدیگر مدارا و مروت داشته باشید.

محمدعلی زلفی گل، امروز، 30 مهر ماه، در اختتامیه گردهمایی رتبه های برتر کنکور سراسری رشته ریاضی با عنوان آینده روشن که با حضور جمعی از رتبه های برتر کنکور سراسری سال های 1399 و 1400 در مجتمع برج سپید برگزار شد، اظهار کرد: در زمانیکه ایادی ظلم و استکبار در یک طرف و ایران عزیز اسلامی در طرف مقابل قرار داشتند، نخبگانی همچون شما در همین سنین لباس رزم بر تن کرده و از کیان و ناموس این کشور دفاع کردند و بزرگترین سرمایه زندگی خود را که جانشان بود در طبق اخلاص گذاشتند و این مملکت را حفظ کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از ویژگی های دوران دانشجویی آموختن تعامل و تحمل آرای دیگران است

یکی از ویژگی های دوران دانشجویی آموختن تعامل و تحمل آرای دیگران است