مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-22اقتصادي

طرح آبرسانی نمین و عنبران 650 میلیارد ریال اعتبار لازم دارد


تامین آب در شهرستان نمین و عنبران با مشکل جدی روبرو است و در راستا اجرای کامل طرح آبرسانی باید اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال تامین شود.

- نمین - فرماندار شهرستان نمین گفت: تامین آب در شهرستان نمین و عنبران با مشکل جدی روبرو است و در راستا اجرای کامل طرح آبرسانی باید اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عاطف ناصری بعد از ظهر جمعه در جریان بازدید وزیر نیرو از این شهرستان با بیان اینکه فاز دوم طرح های آبرسانی نمین و عنبران نیاز تکمیل و افزایش امکانات را دارد، اظهار کرد: در جهت گسترش آب رسانی و رفع مشکلات مردم در این زمینه از دولت سیزدهم خواستار تخصیص اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال هستیم.

وی بر تکمیل سایر سدهای شهرستان نمین تاکید کرد و افزود: سد عنبران در وضعیت نامساعدی قرار دارد و یکی از مطالبات مردم این منطقه تکمیل روند اجرایی این طرح است و ضروری است تا از محل مناطق مرزی و محروم این اعتبار هر چه سریع تر تأمین شود.

فرماندار شهرستان نمین در ادامه با اشاره به اینکه جهت تکمیل پروژه آبرسانی نمین و عنبران به 650 میلیارد ریال اعتبار نیاز است گفت: برای تکمیل زیر ساخت های مسکن مهر نیز از محل بند ب تبصره 8 قانون بودجه باید اقدامات لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی نمین و عنبران 650 میلیارد ریال اعتبار لازم دارد

طرح آبرسانی نمین و عنبران 650 میلیارد ریال اعتبار لازم دارد