مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-22اقتصادي

60 درصد شبکه آب رسانی خلیل آباد فرسوده است


مدیر آب و فاضلاب شهرستان خلیل آباد گفت: بالغ بر 60 درصد شبکه آب رسانی در شهر و روستاهای این شهرستان فرسوده است که برای تعویض شبکه به اعتبار بسیاری نیاز داریم.

- محمد کاظمی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: بر اساس اولویت بندی های انجام شده با مشارکت اهالی و مردم در شهر و روستا تعویض شبکه های آب رسانی را انجام می دهیم.

وی طول شبکه های آب رسانی شهرستان را 300 کیلومتر اعلام و بیان کرد: با توجه به اعتبار موجود هر سال تنها حدود سه تا 4000 متر از شبکه های فرسوده را می توان تعویض کرد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان خلیل آباد گفت: در حال حاضر 180 کیلومتر شبکه آب رسانی شهرستان فرسوده است که برای تعویض هر کیلومتر از این شبکه به 100 تا 150 میلیون تومان اعتبار نیاز است اما به دلیل کمبود منابع مالی این تعویض و بهسازی بر اساس اولویت ها انجام می شود.

وی از تعویض شبکه های آب رسانی فرسوده روستاهای ابراهیم آباد و سعدالدین به طور کامل خبر داد و افزود: در روستاهای دیگر هم این مشکل وجود دارد و بر اساس اولویت باید تعویض شبکه آن صورت گیرد.

براساس برآورد انجام شده شبکه های فرسوده حدود 28 تا 30 درصد هدررفت آب دارد که همه جا این آمار بین 25 تا 26 درصد طبیعی است.

مهمترین علت هدررفت آب شبکه های فرسوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد شبکه آب رسانی خلیل آباد فرسوده است

60 درصد شبکه آب رسانی خلیل آباد فرسوده است