مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-22سياسي

حقوق رانندگان مهریز از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد


ظرفیتهای زیادی برای درآمدزایی رانندگان در این شهرستان وجود دارد که باید به طور عادلانه میان همه آنها تقسیم شود و مسئولان نیز باید دقت بیشتری به این امر داشته باشند.

- ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه با تبریک سالروز ولادت نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با اشاره به اینکه این روز به نام روز اخلاق نامگذاری شده است، اظهار داشت: علت این نامگذاری این است که پیامبر اسلام خود منشاء اخلاق، مهربانی و رحمت بودند.

وی، رعایت اخلاق در جامعه را مهم دانست و گفت: در حال حاضر رعایت اخلاق در جامعه بسیار کمرنگ شده و این درحالی است که پیامبر مکتب خود را بر این اصول پایه گذاری کرده است.

محی الدینی با اشاره به اینکه منافقین بیشترین ضربات را نسبت به کفار به جوامع اسلامی در طول تاریخ زده اند، عنوان کرد: برای پیمودن راه سعادت، توجه به اخلاق و اصول آن است و زندگی ها باید سرشار از جوانمردی، مروت، ایثار و از خودگذشتگی باشد.

وی تاکید کرد: باید اخلاق نبوی را در جامعه گسترش دهیم چرا که گذشت و انصاف راه حل بسیاری از مشکلات است.

محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به الگوگیری نادرست برخی جوانان از رفتارهای نادرست از جمله بدحجابی و سگ گردانی بیان کرد: این فرهنگ غربی هاست و همه در برابر این نوع رفتارها مسئول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق رانندگان مهریز از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد

حقوق رانندگان مهریز از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد