مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-22سياسي

آخرین خبرها از امضای حکم شهردار بیرجند


بیست و هفتمین شهردار بیرجند را ششمین اعضای شورای شهر بیرجند 27 شهریور یعنی حدود یک ماه قبل از بین 30 نامزد بومی و غیر بومی انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از بیرجند، انتخاب دکتر مهدی بهترین که سابقه چهار سال حضور در شورای شهر بیرجند و کمیسیون های مختلف این شورا را در کنار سوابق مدیریتی متعدد در کارنامه داشت در این تاریخ  مخالفان و موافقان بسیاری داشت و انتقادهای بسیاری را متوجه وکلای پارلمان شهری شهر اول برای این انتخاب استان کرد به هر حال بعد از کش و قوس های بسیار منتخب منتخبان شهر بیرجند برای نشستن امضای وزیر پای حکمش به وزارت کشور ارسال شد.

با اینکه یک ماه از این انتخاب می گذرد مردم بیرجند منتظرند کی حکم دکتر بهترین به عنوان شهردار بیرجند امضا و کلید این شهر به دست او داده می شود؟ یزدان شناس یکی از اعضای شور ای شهر بیرجند در گفت وگو با خبرنگار فارس، اعلام کرد: منتخب پارلمان شهری بیرجند به عنوان شهردار مرکز استان بعد از تأیید در استان برای تأیید به وزارت کشور ارسال شد اما با اینکه حدود یک ماه از ارسال خواسته شورای اسلامی شهر بیرجند می گذرد هنوز حکم دکتر بهترین به عنوان شهردار بیرجند توسط دکتر وحیدی امضا و تکلیف آن مشخص نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از امضای حکم شهردار بیرجند

آخرین خبرها از امضای حکم شهردار بیرجند