مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-22سياسي

اجمالی/انتظار فرج امید به آینده روشن است


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برترین عبادت امت، انتظار فرج است، گفت: انتظار فرج یعنی ایمان به آینده روشن، قانع نشدن به شرایط فعلی و سعی در برطرف کردن شرایط ناگوار فعلی و اقدام و زمینه سازی برای آینده نویدبخش روشن بوده که تحقق می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، اظهار کرد: انسان باید بنده خدا باشد و از غیرخدا و هوای نفس، دنیا و از اسارت پول، شهرت، پست و لذت  آزاد باشد، اینکه دنیا و پول داشته باشیم اما اسیر اینها نباشیم به معنای حقیقت تقوا است.

وی افزود: هر کسی از مقام و جایگاه با عظمت خداوند بترسد، خدایی که قدرت، علم، رحمت، مالکیت، حکمت مطلق است، این ترس از خدا زمینه ای برای نهی از هوای نفس است که در این صورت بهشت در انتظارمان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به انتظار فرج اشاره و بیان کرد: فرج به معنای رهایی و گشایش از اندوه و غم است، وقتی از خداوند می خواهیم که در فرج امام زمان (عج) تعجیل کند، به این معنا بوده که دین خداوند و عدالت روی زمین مانده و ظلم و ظالمان حاکم شدند.

این مسؤول ادامه داد: اینکه ظالمان در حال تباه کردن و گمراهی بشریت هستند و استکبار، استعمار و ظلم تمام دنیا را فرا گرفته در واقع اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/انتظار فرج امید به آینده روشن است

اجمالی/انتظار فرج امید به آینده روشن است