مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-22سياسي

«صبح جمعه با شما» زنده پخش می شود


برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» در روزهای شنبه و یکشنبه مصادف با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) به صورت ویژه به روی آنتن می رود.

- برنامه رادیویی صبح جمعه با شما در روزهای شنبه و یکشنبه مصادف با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) به صورت ویژه به روی آنتن می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساجد قدوسیان تهیه کننده، سردبیر و کارگردان برنامه صبح جمعه با شما ضمن اعلام این خبر افزود: به مخاطبان پر شمار برنامه صبح جمعه با شما قول داده بودیم که در اعیاد ملی و مذهبی که تعطیلی رسمی است به صورت زنده برنامه را تهیه کنیم.

بنابر این در روز یکشنبه سوم آبان مصادف با میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام (ص) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت 9 صبح با ویژه برنامه زنده صبح عید با شما در خدمت مخاطبان هستیم.

قدوسیان اضافه کرد: در این برنامه علاوه بر نمایش ها و طنزآهنگ های متعدد، هنرمندانی در استودیو پخش حضور دارند که از آن جمله می توان به عباس محبی، محمدرضا لبیب و ایزد کاویانی اشاره کرد.

ضمنا اجرای این ویژه برنامه بر عهده نسیم رفیعی است.

این تهیه کننده رادیویی اظهار کرد: مخاطبان می توانند حین پخش برنامه با شماره های تلفن پخش رادیو ایران و همچنین سامانه پیامکی رادیو ایران در ارتباط باشند تا این میلاد فرخنده را با هم به شادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صبح جمعه با شما» زنده پخش می شود

«صبح جمعه با شما» زنده پخش می شود