مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-22سياسي

علمای شیعه و اهل سنت استان همواره در وحدت پیشگام بوده اند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امروز ما از استان هایی هستیم که هیچ مشکلی در وحدت جامعه اسلامی و شیعه و سنی در همگرایی و همکاری و محبت بین مسلمانان نداریم، - ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امروز ما از استان هایی هستیم که هیچ مشکلی در وحدت جامعه اسلامی و شیعه و سنی در همگرایی و همکاری و محبت بین مسلمانان نداریم، همیشه در مسائل کنار همدیگر بوده ایم و علمای شیعه و اهل سنت استان همواره در وحدت پیشگام بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان افزود: در جهان اسلام برخی جهالت ها را شاهدیم البته توطئه دشمن است تا جامعه اسلامی عقب باشد برای همین برای ایجاد تفرقه و خشونت تلاش می کند.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه گفت: یکی از راه های رسیدن به تقوا هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان و حفظ برادری، وحدت و انسجام در جامعه اسلامی است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از راه های رسیدن تقوای الهی عمل به دستورات قران کریم و پیامبر اکرم(ص) است.

محامی اظهار کرد: امیدواریم خداوند به برکت این ایام با نظر لطف به جامعه اسلامی توجه و توطئه های دشمنان را از بین ببرد و شاهد جامعه اسلامی پیشرو در علم، اخلاق و فرهنگ باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای شیعه و اهل سنت استان همواره در وحدت پیشگام بوده اند

علمای شیعه و اهل سنت استان همواره در وحدت پیشگام بوده اند