مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-22سياسي

آیت الله علم الهدی: دشمن از وحدت امت اسلام واهمه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) گفت: همزمان با ولادت پیامبر اسلام (ص) دریاچه ساوه خشکید، آتشکده فارس خاموش شد، طاق کسری به عنوان کانون امپراتوری ایران باستان شکست و چهارده کنگره آن فرو ریخت و هم چنین ارشد موبدان زرتشتی در عالم رؤیا مشاهده کرد که اسب های عربی از دجله گذشتند و در سرزمین ایران پراکنده شدند.

امام جمعه مشهد افزود: انوشیروان پادشاه ایران در پی این تحولات، والی سرزمین های عربی را احضار کرد تا اندیشمندترین عالم در آن بلاد را نزد او بیاورد و از او درباره تعبیر رؤیای ارشد موبدان بپرسد.

والی اعراب در پاسخ به این خواسته پادشاه، نزد سُطَیح کاهن آمد و او عالمی بود که استادش، یکی از حواریون حضرت عیسی (ع) بود و حکیم سرشناسی در سرزمین های عربی به شمار می آمد، در آن روز اگرچه در حالت احتضار بود اما وقتی از او درباره فلسفه این مسائل پرسیدند، پاسخ داد که مبعوث الهی متولد شده و دین او در سرتاسر ممالک عالم گسترده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی خواست خدا این باشد که مسیر تکامل بشری تغییر کند، یکسری تحولات و تغییرات فیزیکی در دنیا رخ می دهد تا نشانه ای از خواست و اراده خداوند متعال باشد و حتی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: دشمن از وحدت امت اسلام واهمه دارد

آیت الله علم الهدی: دشمن از وحدت امت اسلام واهمه دارد