مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-22سياسي

بیکاری جوانان خط قرمز ماست/ ظرفیت های عظیم پارسیان محدود به صنایع انرژی بر نیست


امام جمعه شهرستان پارسیان تصریح کرد: بیکاری جوانان خط قرمز ماست و بدانید هر مسؤولی در این مورد کوتاهی و غفلت نماید در پیشگاه قانون و مردم باید پاسخگو باشد و نهاد امامت جمعه قطعا آن را دنبال خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام محمد بارانی خطیب نماز جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز با تبریک میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) گفت: قرآن پیامبر اکرم را الگویی کامل برای جامعه بشری توصیف کرده است و فلسفه این الگوپردازی نیازمندی بشر به اسوه در مسیر تربیت است و متربی باید برای ساخت شخصیت خود الگوی مناسب را داشته باشد.

وی نفی اسطوره انگاری رهبران الهی؛ رسیدن به کمالات انسانی و تنظیم ها و خصوصا جوانان عزیز پارسیان را معضل بیکاری معرفی کرد و با اشاره به مراجعات مکرر مردم برای درخواست اشتغال جوانان گفت: بنده با مشاهده اضطراب و نگرانی؛ شرمنده جوانان فهیم و نجیب شهرستان هستم و مسئولان امر نیز باید بیش از آن جوان خود را ناراحت و نگران و دغدغه مند ببینند و برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان شب و روز نشناسند.

حجت الاسلام بارانی با انتقاد شدید از رکود سیزده ساله منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان و عقب ماندگی این مجموعه اقتصادی از مناطق هم تراز خود گفت: چرا باید هزینه کم کاری دیروز را امروز جوانان ما متحمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری جوانان خط قرمز ماست/ ظرفیت های عظیم پارسیان محدود به صنایع انرژی بر نیست

بیکاری جوانان خط قرمز ماست/ ظرفیت های عظیم پارسیان محدود به صنایع انرژی بر نیست