مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-22سياسي

5 دلیل الزام طرح دورکاری در کشور


یک کارشناس حوزه کار با تشریح علل اجرای طرح دورکاری در کشور، آن را یک تکلیف دولتی و الزام اساسی در کشور دانست که با توجه به شرایط موجود ادامه خواهد داشت.

- یک کارشناس حوزه کار با تشریح علل اجرای طرح دورکاری در کشور، آن را یک تکلیف دولتی و الزام اساسی در کشور دانست که با توجه به شرایط موجود ادامه خواهد داشت.

حمید حاج اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تشکیل دولت الکترونیک از اهداف اصلی دولت به شمار می رود که در زمان دولت نهم پایه گذاری و مورد قبول واقع شد بنابر این یک تکلیف دولتی است و از این حیث باید در کشور انجام شود ولی دلایل دیگری داریم که بر اساس آنها باید به سمت دورکاری حرکت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی موجب الزامی شدن دورکاری در کشور می شود؟ این طور بیان کرد: ما ناگزیریم به دلیل کاهش بهره وری که هم در حوزه نیروی انسانی و هم استفاده از سرمایه های مادی کشور طی سالهای گذشته با آن درگیر بودیم مسأله دورکاری را مورد بازنگری قرار بدهیم؛ وقتی بهره وری در کشور پایین است و طبق پژوهشها برای کارگران و کارمندان در طول روز این مساله کمتر از یک ساعت محاسبه می شود به معنای از بین رفتن سرمایه های کشور به لحاظ مادی و انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 دلیل الزام طرح دورکاری در کشور

5 دلیل الزام طرح دورکاری در کشور