مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-22سياسي

رسیدگی به مناطق زلزله زده تسریع شود/ لزوم توزیع عادلانه امکانات میان آسیب دیدگان


امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه رسیدگی به همه مناطق زلزله زده باید یکسان و عادلانه باشد، گفت: رفع مشکلات آسیب دیدگان نیازمند کار جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به وضعیت مناطق زلزله زده در استان،گفت: علی رغم رفت وآمدهای بسیار مسئولان به این مناطق همچنان مشکلات بسیاری وجود دارد هرچند مسئولان به استان خوزستان بیشتر سفر کرده و اقدامات در آنجا بیشتر انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همین امر اعتراضاتی را در میان مردم استان ایجاد کرده که اگر قرار است سرکشی و توزیع امکانات انجام شود در همه جا محل تزکیه شد تا جوانان و نوجوانان در این پایگاه ها برنامه ثابت علم محور و استخوان بندی معرفتی قوی داشته باشند که به طبع در استان شبکه ای شکل گرفت و کارهایی صورت گرفته که البته نواقصی نیز دارد و باید تقویت شود.

نبوت نعمتی است که خدا برایش منت می گذارد نماینده ولی فقیه در استان به هفته وحدت اشاره کرد و ادامه داد: مسئله نبوت مسئله اساسی و کلیدی است که خداوند برای بشریت مطرح می کند و برای این نعمت بر سر خلقش منت می گذارد در صورتی که برای سایر نعمات الهی هیچ منتی برای انسان نداشته است زیرا که نبوت نعمت بزرگی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مناطق زلزله زده تسریع شود/ لزوم توزیع عادلانه امکانات میان آسیب دیدگان

رسیدگی به مناطق زلزله زده تسریع شود/ لزوم توزیع عادلانه امکانات میان آسیب دیدگان