مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-22اقتصادي

کاهش 26 درصدی زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در کرمانشاه


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از کاهش 26 درصدی مدت زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در دادگستری استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از کاهش 26 درصدی مدت زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در دادگستری استان خبر داد.

پرویز توسلی زاده با بیان اینکه یکی از شاخص های اساسی در سند تحول قضایی کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها است، اظهار کرد: سال 1398 مدت زمان رسیدگی پرونده ها در این دادگستری حدود 110 روز بود که این زمان در سال 1400 به حدود 87 روز رسیده که با کاهش 26 درصدی مواجه ایم.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از اطاله دادرسی یکی از مطالبات به حق مردم است، افزود: قوه قضاییه طی این سال ها در راستای کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده ها در محاکم، اقدامات مختلفی ازجمله اجرای سند تحول قضایی انجام داده است.

رییس کل دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه به دلایل مختلف از جمله مشکلات اقتصادی هرساله بر تعداد پرونده های قضایی اضافه شده، گفت: در مدت زمانی یاد شده حدود 19 درصد ورودی پرونده ها افزایش داشته است.

وی ادامه داد: علی رغم مشکلات یاد شده و دیگر مسائل از جمله بیماری کرونا که بیش از 500 نفر از همکاران اداری و قضایی این دادگستری درگیر این بیماری بودند و هر کدام به صوت متوسط 14 روز در مرخصی بوده اند و نیز کاهش ساعات اداری، موفق شدیم تاحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 26 درصدی زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در کرمانشاه

کاهش 26 درصدی زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در کرمانشاه