مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-22سياسي

دانشگاه آزاد به الگوی اصلاح نظام آموزش و پرورش تبدیل می شود


به گفته محمد مهدی طهرانچی، دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای سند تحول و تعالی، می تواند به الگویی برای اصلاح نظام آموزش و پرورش کشور تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای رؤسا و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی روز پنجشنبه 29 مهرماه به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور علی سروری مجد مشاور ریاست و رییس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی علم الهدی مشاور رییس دانشگاه در امور تقریب مذاهب در تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: یک شرق شناس در کتاب خود گفته بود که اگر تمدن اسلامی نبود، هیچ گاه غرب به مدرنیته نمی رسید.

در تمدن اسلامی سه نقطه محوری وجود دارد که این سه نقطه به صورت مشخص و مستقیم مربوط به دوره پیامبر اسلام(ص)، امام جعفرصادق(ع) و امام رضا(ع) می شود که نقش اساسی در ایجاد تمدن اسلامی داشتند.

وی افزود: در کتاب تاریخ علم اشاره شده که ظهور اسلام دارای ویژگی های خاص خود بوده است، به طوری که 17 سال پس از رسالت نبی مکرم اسلام(ص)، قرآن کریم مکتوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد به الگوی اصلاح نظام آموزش و پرورش تبدیل می شود

دانشگاه آزاد به الگوی اصلاح نظام آموزش و پرورش تبدیل می شود