مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-22اقتصادي

عملیات احداث 4000 واحد مسکن در استان اردبیل آغاز شد


همزمان با سفر رییس جمهور به استان اردبیل و با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی احداث چهار هزار واحد مسکونی در استان اردبیل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل صبح جمعه در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها و آماده سازی زمین 17 هکتاری شهرک اندیشه چهار اردبیل اظهار کرد: در چهار سال 80 هزار واحد مسکن در شهرهای مختلف استان اردبیل احداث می شود.

محبوب حیدری تصریح کرد: با تأمین زمین قرار است در سال اول احداث 20 هزار واحد آغاز شود تا در مدت دو سال عملیات اجرایی آنها به سرانجام رسیده و پروژه ها به ترتیب در اردبیل و سایر شهرستان ها تحویل متقاضیان شود.

وی گفت: در 11 سایت احداث این واحدها از امروز آغاز می شود که به صورت نمادین احداث چهار هزار واحد را شاهد هستیم که در شهرک اندیشه، نیایش و الهیه اجرای این واحدهای مسکونی با همکاری پیمانکاران و تعاونی ها آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: علاوه بر شهر اردبیل، در سایر شهرها نیز به تعداد یک هزار و 200 واحد ساخت مسکونی آغاز می شود که زمین مورد نیاز برای احداث این واحدها به متراژ 86 هزار متر مربع تأمین شده است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: علاوه بر تعاونی های ادارات، ستاد اجرایی امام در ساخت این واحدها در اردبیل ورود پیدا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث 4000 واحد مسکن در استان اردبیل آغاز شد

عملیات احداث 4000 واحد مسکن در استان اردبیل آغاز شد