مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-22پزشكي

بیش از یک میلیون گیلانی هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند


معاون علوم پزشکی گیلان از پوشش دو دوز واکسن کرونا برای بیش از یک میلیون گیلانی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیون گیلانی هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان از پوشش دو دوز واکسن کرونا برای بیش از یک میلیون گیلانی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیون گیلانی هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تسریع واکسیناسیون کووید 19 در سطح استان اظهار کرد: تاکنون بیش از دو میلیون و 863 هزار دوز واکسن کرونا در گیلان تزریق شده است.

وی افزود: این تعداد شامل بیش از یک میلیون و 849 هزار دوز نوبت اول و بیش از یک میلیون دوز نوبت دوم واکسن کووید 19 است که بدین ترتیب روند تکمیل واکسن(دو نوبت) برای رسیدن به ایمنی در سطح استان به سرعت در حال انجام است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: اگرچه روند واکسیناسیون به سرعت در حال اجرا و تکمیل است اما رعایت پروتکل های اجتماعی مانند استفاده از ماسک و شست و شوی مرتب دست ها از اهمیت بسیاری برای پیشگیری از ابتلا به کرونا برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک میلیون گیلانی هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند

بیش از یک میلیون گیلانی هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند