مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-22اقتصادي

ساخت ذخایر استراتژیک زغال سنگ و گاز در هند


هند که یکی از بزرگترین مصرف کنندگان و واردکنندگان انرژی است در حال بررسی امکان نگهداری ذخایر زغال سنگ و گاز طبیعی وارداتی به منظور مقابله با شوک های کمبود عرضه و افزایش قیمت ها در آینده است.

- هند که یکی از بزرگترین مصرف کنندگان و واردکنندگان انرژی است در حال بررسی امکان نگهداری ذخایر زغال سنگ و گاز طبیعی وارداتی به منظور مقابله با شوک های کمبود عرضه و افزایش قیمت ها در آینده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر چه هند تولیدکننده بزرگ زغال سنگ است اما در حال حاضر با کمبود زغال سنگ و افزایش چشمگیر قیمت های زغال سنگ و گاز طبیعی مایع (LNG) در بحبوحه کمبود جهانی انرژی در سراسر جهان دست و پنجه نرم می کند.

الوک کومار، یکی از مقامات بلندپایه هند در نشست نیروی جنوب آسیا اظهار کرد: اجازه دهید درباره نگهداری ذخایر استراتژیک زغال سنگ و گاز وارداتی فکر و صحبت کنیم تا اقتصادها بتوانند به مدت حدود یک ماه یا بیشتر در برابر شوکهای عرضه دوام بیاورند.

تا زمانی که هند استراتژی برای نگهداری ذخایر نداشته باشد، قیمتهای بالای آتی، امنیت انرژی را بسیار چالش برانگیز خواهند کرد.

ایده نگهداری ذخایر استراتژیک زغال سنگ و گاز طبیعی در شرایطی مطرح شده که هند با بحران کمبود زغال سنگ و برق روبروست که خاموشی برق و تعطیلی صنعت را به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ذخایر استراتژیک زغال سنگ و گاز در هند

ساخت ذخایر استراتژیک زغال سنگ و گاز در هند