مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-22سياسي

درخواست رییس دانشگاه تهران از مسئولان پیشین این دانشگاه


از مدیران پیشین دانشگاه درخواست دارم تا در اتاق فکری که به تناسب موضوع های مطروحه تشکیل خواهد شد ما را همراهی کنند و برای بهبود هر چه بیشتر فعالیت ها، - سرپرست دانشگاه تهران تاکید کرد: از مدیران پیشین دانشگاه درخواست دارم تا در اتاق فکری که به تناسب موضوع های مطروحه تشکیل خواهد شد ما را همراهی کنند و برای بهبود هر چه بیشتر فعالیت ها، تجربه های ارزنده خود را در اختیار دانشگاه قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی در مراسم تکریم و معارفه جمعی از مسئولان دانشگاه تهران گفت: بسیار خشنودیم که امروز در این مراسم شاهد اوج بلوغ مدیریتی و اخلاق مداری در مدیران پیشین و کنونی دانشگاه بودیم.

نکات و تجربه های بسیار آموزنده ای مطرح شد که امیدوارم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم امانت دار خوبی باشیم و این مسئولیت و امانتی را که در اختیار ما است را به خوبی و شایستگی پاس داریم و به مدیران بعدی تحویل دهیم.

وی افزود: سیاست ها و برنامه های پیشنهادی برخی از مسئولان دانشگاه در حوزه های مختلف، در این فرصت کوتاه ارائه شد، قطعاً در آینده و با توجه به برنامه های راهبردی جدید دانشگاه، این رویکردها بیشتر مورد بررسی و تدقیق قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس دانشگاه تهران از مسئولان پیشین این دانشگاه

درخواست رییس دانشگاه تهران از مسئولان پیشین این دانشگاه