مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-22سياسي

راه های شهرستان دشتی در ردیف اعتبارات ملی قرار بگیرد


فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه راه های این شهرستان در ردیف اعتبارات ملی قرار بگیرد گفت: خرید تضمینی گوجه فرنگی می تواند از ضرر و زیان کشاورزان جلوگیری کند.

- ، عبدالله نادری پنجشنبه شب در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتی که با حضور اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی برگزار شد به ظرفیت های این شهرستان اشاره و اظهار داشت: طول راه های این شهرستان 703 کیلومتر است که از این حیث رتبه دوم استان به خود اختصاص داده است.

وی افزود: محور خورموج- لاور- دشت پلنگ به طول 65 کیلومتر شهر خورموج را به قطب کشاورزی شهرستان متصل می کند که نیاز به بهسازی و تبدیل آن از راه روستایی به راه اصلی است.

فرماندار دشتی افزود: محور ناصری- شنبه - باغان - سرچشمه و ریز به طول 85 کیلومتر است که 65 کیلومتر آن در محدوده این شهرستان است.

نادری بیان کرد: این راه اتصال مرکز شهرستان به بخش شنبه و در ادامه پس از عبور از مناطق کشاورزی و روستایی باعث اتصال دو شهرستان دشتی و جم می شود و فاصله جم به بوشهر 40 کیلومتر کاهش می دهد.

وی تصریح کرد: محور دولت آباد- زیارت به طول 42 کیلومتر می باشد که 18 کیلومتر آن تکمیل و در ردیف بودجه 1400 دیده شده ولی به لحاظ اینکه ماده 23 ندارد تخصیص داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های شهرستان دشتی در ردیف اعتبارات ملی قرار بگیرد

راه های شهرستان دشتی در ردیف اعتبارات ملی قرار بگیرد