مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-22اجتماعي

انتقاد پلیس راهور از کیفیت پایین خودروهای تولید داخل


جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ضمن انتقاد از بی توجهی به موضوع آموزش و مهندسی ترافیک در کشور، از تاثیر کیفیت پایین خودروهای تولید داخل و جاده های غیراستاندارد در وقوع تصادفات رانندگی سخن گفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، انتقاد از کیفیت پایین برخی از خودروهای تولید داخل و همچنین راه های غیر استاندارد موضوع جدیدی نیست و کار تاجایی پیش رفت که مدتی قبل پلیس رسما مقابل شماره گذاری پراید و سواری پژو 405 ایستاد و تولید آن را متوقف کرد و نقاط حادثه ساز در جاده ها نیز مشخص شدند.

اما همچنان هم هر از چندگاهی کیفیت پایین خودروهای تولید داخل به بحث روز محافل بدل می شود و در تازه ترین این اظهارات نیز مقایسه قربانیان پراید با کرونا مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است.

پیشتر نیز سید ابراهیم رییسی که در زمان تبلیغات انتخاباتی اش گفته بود باید کاری کنیم تا فناوری صنایع نظامی و دفاعی در صنایع خودرو سازی سرریز شود ، بار دیگر و این بار در مقام رییس جمهوری در سفر به بوشهر بر این موضوع تاکید کرده و گفت: بیشترین تحریم های ما در صنعت نظامی و هسته ای بوده اما بیشترین توفیقات را داشته ایم چون به صورت جهادی عمل کرده ایم و انگیزه تحول در آن وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پلیس راهور از کیفیت پایین خودروهای تولید داخل

انتقاد پلیس راهور از کیفیت پایین خودروهای تولید داخل