مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 04:052021-10-22سياسي

علیرضابیگی: احزاب باید تجلی سلایق مختلف مردم یک جامعه باشند


یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کارکردهای ناقص احزاب در کشور و فقدان ابزارهایی که بتواند به احزاب اصالت بخشد سبب شده که احزاب از وزن قابل توجه سیاسی برخوردار نباشند.

- یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کارکردهای ناقص احزاب در کشور و فقدان ابزارهایی که بتواند به احزاب اصالت بخشد سبب شده که احزاب از وزن قابل توجه سیاسی برخوردار نباشند.

احمد علیرضابیگی در گفت وگو با ایسنا، درباره ویژگی جریان های سیاسی و احزاب واقعی در هر کشوری، بیان کرد: طبیعی است که احزاب باید تجلی سلایق و ذائقه های مختلف مردم در بخش های گوناگون باشند و باید بتوانند گفتمانی ارائه کرده و آن را تبدیل به یک سیاست اجرایی کنند و به هواداران خود ارائه دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر احزاب باید بتوانند کارآمد بودن سیاست های خود را تبیین کنند و بعد به واسطه پشتیبانی مردمی که بر مبنای شیوه های دموکراتیک اخذ رای صورت می گیرد، کرسی های قدرت را به دست بیاورند و برنامه خود را برای دست یافتن به اهدافی که به هواداران خود وعده داده اند محقق کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در عین حال در این فرآیند احزاب باید بتوانند کادر سازی کنند و عناصر و مدیران اجرایی و سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضابیگی: احزاب باید تجلی سلایق مختلف مردم یک جامعه باشند

علیرضابیگی: احزاب باید تجلی سلایق مختلف مردم یک جامعه باشند