مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 22:052021-10-21سياسي

تأکید «صادقون» بر ضرورت ابطال انتخابات عراق


سخنگوی سیاسی فراکسیون «صادقون» گفت که اگر به تخلفات و دستکاری در انتخابات عراق رسیدگی نشود، این جنبش خواستار ابطال نتایج و برگزاری مجدد انتخابات خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود الربیعی سخنگوی سیاسی فراکسیون صادقون از رهبران سازمان الفتح عراق از دستکاری در نتایج این انتخابات این کشور به شدت انتقاد کرد.

الربیعی به شبکه خبری و تلاش برای تضعیف این کشورها گفت که پروژه صهیونیستی-آمریکایی-انگلیسی عامل این مسئله است و این پروژه ها با اموال کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در حال اجراست تا این کشورها از مواضع اصولی خود در رد توسعه طلبی و استکبار دست بردارند.

با اعلام نتایج انتخابات پارلمانی عراق که دهم اکتبر جاری (18 مهرماه) برگزار شد، شماری از احزاب و ائتلاف های سیاسی به نتیجه اعلامی اعتراض کردند و از دستکاری در نتایج این انتخابات سخن گفتند.

 شماری از شهرهای عراق نیز شاهد تظاهرات های متعدد در اعتراض به این نتایج است و معترضان خواستار شمارش دستی کلیه آراء هستند؛ زیرا معتقدند که در شمارش الکترونیکی آراء، دستکاری صورت گرفته است.

شمارش آرا در انتخابات عراق به صورت الکترونیک انجام شد، اما کمیساریای عالی مستقل انتخابات در روز انتخابات نیز اعلام کرد به منظور اطمینان از نتایج شمارش الکترونیک، آراء برخی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید «صادقون» بر ضرورت ابطال انتخابات عراق

تأکید «صادقون» بر ضرورت ابطال انتخابات عراق