مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 21:102021-10-21اقتصادي

لوازم خانگی قاچاق گران شد/در لوازم خانگی داخلی، افزایش قیمت نداریم


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از افزایش قیمت لوازم خانگی قاچاق خبر داد و درباره افزایش قیمت تایر نیز اظهار کرد: با عرضه کنندگان لاستیک اتمام حجت کردیم.

- رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از افزایش قیمت لوازم خانگی قاچاق خبر داد و درباره افزایش قیمت تایر نیز اظهار کرد: با عرضه کنندگان لاستیک اتمام حجت کردیم.

اگر به هر دلیلی محاسبات سازمان حمایت به عددی که افزایش داده اند نرسد، به اندازه تولید، فروش و تخلفشان با آنها برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس تابش در یک برنامه تلویزیونی درباره افزایش قیمت لوازم خانگی گفت: در لوازم خانگی تولید داخل به هیچ وجه افزایش قیمت نداریم و کالاها با قیمت ثابت عرضه می شود، اما قیمت کالاهای قاچاق افزایش یافته که مقرر شده برخورد با کالاهای قاچاق تشدید شود.

درباره افزایش قیمت لوازم خانگی داخلی نیز به نتیجه نرسیدیم.

وی از شهروندان خواست که در کنار سازمان های مربوطه، در زمینه مقابله با کالای قاچاق همکاری کنند و هنگام خرید کالا، گارانتی محصول را در سامانه جامع گارانتی کنترل کنند و از صحت آن و قاچاق نبودن کالا مطمئن شوند.

در روزهای اخیر گزارش هایی از افزایش قیمت برخی شرکت ها منتشر شده، اما دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی دیروز گفت که طی دو ماه گذشته درخواستی برای اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوازم خانگی قاچاق گران شد/در لوازم خانگی داخلی، افزایش قیمت نداریم

لوازم خانگی قاچاق گران شد/در لوازم خانگی داخلی، افزایش قیمت نداریم