مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 20:202021-10-21اقتصادي

اختصاص بیش از 2000 هکتار زمین به طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای احداث مسکن در قالب طرح جهش تولید مسکن به تعداد 80 هزار واحد در استان اردبیل، دو هزار و 237 هکتار زمین نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوب حیدری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی ادارات راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی در اردبیل اظهار کرد: همکاران ما با تلاش جهادی سعی می کنند تا در تحقق اهداف و برنامه های وزارت و دولت سیزدهم در حوزه مسکن برنامه ریزی های شایسته ای را انجام دهند که در این زمینه ما نیازمند صدور مجوز برای الحاق محدوده شهرها با هدف تأمین زمین هستیم.

وی ساخت و تحویل 41 هزار واحد مسکن مهر را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: در قالب طرح اقدام ملی مسکن پروژه هایی در اردبیل و سایر شهرها شروع شده ولی در مجموع قرار است 80 هزار واحد مسکن با تأمین زمین به میزان دو هزار و 237 هکتار احداث و تحویل متقاضیان شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سال اول 20 هزار واحد اجرایی خواهد شد که 59 هزار متر مربع زمین برای احداث این واحدها نیاز است که ارزش این زمین ها 327 میلیارد تومان است.

حیدری افزود: فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی چهار هزار واحد آغاز خواهد شد که 468 هزار متر مربع زمین برای احداث این واحدها تأمین شده تا با برآورد هزینه دو هزار و 574 میلیارد تومانی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 2000 هکتار زمین به طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل

اختصاص بیش از 2000 هکتار زمین به طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل