مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 19:502021-10-21حوادث

اراذل و اوباش در تهران شیشه های خودروها را بر سر سرنشینان شکستند! + تصاویر


​در خیابان شکوفه تهران چهار تن از اراذل و اوباش سوار بر دو موتورسیکلت با قمه و شمشیر به خودروهایی که در ترافیک متوقف شده بودند حمله کردند و از پشت شیشه های خودرو ها را بر سر سرنشینان آنها شکستند و فرار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، این اراذل و اوباش بی هدف شیشه های تعداد زیادی از خودروها که در آنها زن و کودک و افراد مسن بودند و در ترافیک گرفتار شده بودند از پشت شکستند و رعب و وحشت ایجاد کرده و پا به فرار گذاشتند.

خودروی خبرنگار جماران که در آن فرزند هفت ساله وی بود نیز ازجمله این خودروها بود که شیشه بر سر فرزند وی فرو ریخت و به شکل معجزه آسا و با لطف خدا آسیب جدی ندید.

در پی این حمله وحشیانه خبرنگار جماران و شماری از راننده هایی که خودروهای آنها در معرض حمله اراذل و اوباش قرار گرفتند به یک کیوسک نیروی انتظامی مراجعه کردند و خواستار اقدام نیروی انتظامی شدند اما متاسفانه اقدام خاصی صورت نگرفت.

امیدواریم نیروی محترم انتظامی که همیشه در تامین امنیت شهروندان پیش قدم بوده است و در این راه شهدای زیادی را تقدیم امنیت میهن کرده است با چنین اقدامات رعب افکنانه اراذل و اوباش برخورد جدی بکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراذل و اوباش در تهران شیشه های خودروها را بر سر سرنشینان شکستند! + تصاویر

اراذل و اوباش در تهران شیشه های خودروها را بر سر سرنشینان شکستند! + تصاویر