مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-21پزشكي

تخفیف 40 درصدی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی


مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم با توجه به نقشی که در سلامت باروری بانوان دارد با اعمال تخفیف 40 درصدی در طرح پایش سلامت باروری بانوان را بررسی و روند درمان آن ها را آغاز می کند.

- ایسنا/قم مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم با توجه به نقشی که در سلامت باروری بانوان دارد با اعمال تخفیف 40 درصدی در طرح پایش سلامت باروری بانوان را بررسی و روند درمان آن ها را آغاز می کند.

به دلیل اینکه بانوان پرورش دهندگان نسل آینده هستند سلامت شان نیز تضمین کننده سلامت جامعه است به همین جهت آخرین هفته مهر ماه به عنوان هفته سلامت بانوان نام گذاری شده است.

در راستای تحقق سلامت بانوان، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم با توجه به نقشی که در سلامت باروری بانوان دارد طرح پایش سلامت باروری بانوان را به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان اجرا می کند.

در این طرح بانوانی که در بازه زمانی 27 مهرماه تا 3 آبان ماه برای اولین بار به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم مراجعه می کنند می توانند با 40% تخفیف سلامت باروری خود را پایش یا روند درمان خود را آغاز کنند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان قم به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 40 درصدی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی

تخفیف 40 درصدی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی