مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 17:152021-10-21سياسي

ضرورت توجه به راه های کوهستانی سوادکوه/شمار معدنچیان کاهش یافت


نماینده ولی فقیه در مازندران توجه به وضعیت راه های کوهستانی سوادکوه را ضروری دانست و گفت: برای توسعه روستاها باید از ظرفیت مردم استفاده شود.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه پنجشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر به سوادکوه با بیان اینکه برای توسعه روستاها باید از ظرفیت مردم استفاده شود، افزود: ️حل مشکلات جاده ای با توجه به رانش راه ها، انجام پروژه مجتمع آب آلاشت با ادامه 24 کیلومتر از راه باید در اولویت نهادهای مربوط باشد.

وی با عنوان اینکه ️اولویت همگان حل مشکلات مردم باشد و مباحث مربوط به طرح هادی در روستاهای این منطقه و تأمین اعتبار پیگیری شود، افزود: برای توسعه روستاها باید از ظرفیت مردم هم استفاده شود زیرا روستاها برای پیشرفت نیاز به توسعه دارد که از وظایف بنیاد مسکن است.

وی ️توجه به وضعیت راه های کوهستانی را ضروری دانست و گفت: با توجه به مشکلات جاده روستای گلیان، موانع راه بین روستایی و داخل روستایی را باید کرد.

عین الله طالبی اتویی فرماندار سوادکوه نیز گفت: شهرستان سوادکوه از بعد فرهنگی و دینی بسیار غنی بوده و از لحاظ وسعت رتبه ششم در استان را دارد.

وی ادامه داد: سوادکوه با پیشینه تاریخی دارای 171 روستا و سه شهر بوده و در سرشماری مسکن بیش از 43 هزار جمعیت، قریب به 700 کیلومتر راه فرعی و 100 کیلومتر محور ترانزیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به راه های کوهستانی سوادکوه/شمار معدنچیان کاهش یافت

ضرورت توجه به راه های کوهستانی سوادکوه/شمار معدنچیان کاهش یافت