مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-21سياسي

ورود هلال احمر به موضوع واردات واکسن گره گشا بود


امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به ورود میلیون ها دوز واکسن توسط سازمان هلال احمر، گفت: این اقدام هلال احمر در شرایط حساس کشور گره گشایی کرد.

- ایسنا/گلستان امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به ورود میلیون ها دوز واکسن توسط سازمان هلال احمر، گفت: این اقدام هلال احمر در شرایط حساس کشور گره گشایی کرد.

حجت الاسلام محمود ترابی امروز پنجشنبه 29 مهرماه در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان اظهار کرد: جوانی و داوطلب بودن از جمله ویژگی هایی است که اگر به صورت جدی به آن توجه شود، می تواند به عنوان موتور محرکه و پیشران برای رسیدن به اهداف متعالی این جمعیت کمک کند.

وی با اشاره به اعتبار بین المللی سازمان هلال احمر و اعتماد جامعه جهانی به نیات خیرخواهانه این سازمان، افزود: همگان دیدند که ورود هلال احمر به موضوع واردات واکسن چگونه توانست گره بزرگی را از این حوزه باز کرده و به کمک مردم ما بیاید.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مردمی بودن هلال احمر باعث شده است که ماندگاری و اثربخشی این نهاد چشمگیر و قابل اعتنا باشد، خاطرنشان کرد: اینکه سازمان هلال احمر به ویژه جمعیت هلال احمر استان گلستان در سالهای اخیر با موفقیت در ماموریت های خود حاضر شده است به دلیل توجه درست به بدنه مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود هلال احمر به موضوع واردات واکسن گره گشا بود

ورود هلال احمر به موضوع واردات واکسن گره گشا بود