مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 17:052021-10-21سياسي

جاده معروف به قتلگاه باید هرچه سریعتر تعریض و چهار خطه شور


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتظار می رود جاده معروف به قتلگاه اردبیل به سمت مغان به سرعت تعریض شده و چهار خطه شود.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتظار می رود جاده معروف به قتلگاه اردبیل به سمت مغان به سرعت تعریض شده و چهار خطه شود.

آیت الله سید حسن عاملی 29 مهر در دیدار با وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از سفرهای استانی رییس جمهور و وزرا به مناطق مختلف کشور اظهار کرد: در این سفرها مسئولان از نزدیک با مشکلات و خواسته های مردم آشنا شده و سعی می کنند در برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها این خواسته ها را تحققی عینی ببخشند.

وی اولین خواسته مردم استان را تکمیل راه آهن اردبیل – میانه اعلام کرد و گفت: تاکنون فعالیت های خوبی در این پروژه انجام شده و قرار است اوایل سال آینده این خط ریلی راه اندازی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: راه آهن اردبیل – پارس آباد دیگر خواسته و مطالبه به حق مردم این استان است تا با اتصال به جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز این خط ریلی سودآور باشد.

عاملی افزود: بهتر است وزارت راه و شهرسازی احداث این خط ریلی را به بخش خصوصی واگذار کند تا در مدت 30 سال بهره برداری آن به دست بخش خصوصی بیفتد تا در کمتر از دو سال این خط راه آهن که در سطح مسطح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده معروف به قتلگاه باید هرچه سریعتر تعریض و چهار خطه شور

جاده معروف به قتلگاه باید هرچه سریعتر تعریض و چهار خطه شور