مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:552021-10-21حوادث

شمار قربانیان سیل گیلان به 2 نفر افزایش یافت


علاوه بر سقوط یک موتور سوار در رودخانه وحشی و جان باختن آن، هلال احمر نیز گزارش کرده که یک پیرزن ماسالی نیز بر اثر برهم خوردن تعادلش از پل به درون آب سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پی بارش شدید باران سیلاب هایی در نقاطی از استان به راه و در پی آن خسارت هایی نیز به بار نشست.

علاوه بر خسارت های وارده به بخش های زیربنایی از جمله چندین دهنه پل و سد در بستر رودخانه ها، فرماندار صومعه سرا از بلعیده شدن یک راکب موتور سوار توسط رودخانه شد.

همچنین به دنبال بارندگی های پاییزی روز گذشته نیز، گزارشی مبنی بر آبگرفتگی یک منزل مسکونی در محور تالش به پونل در منطقه طولارود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عوامل امدادی جمعیت هلال احمر بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند، گفت: یک تیم امدادی از شعبه هلال احمر تالش به همراه یک دستگاه خودروی کمک دار به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

گفته شده عوامل امدادی جمعیت هلال احمر با استفاده از خودروی کمک دار و به وسیله کف کش و موتور روبین نسبت به تخلیه آبگرفتگی منزل اقدام کردند.

غلامی همچنین گفته که دو تخته موکت 6 متری، و هفت کیلو نایلون به خانوار متاثر از آبگرفتگی تالش توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار قربانیان سیل گیلان به 2 نفر افزایش یافت

شمار قربانیان سیل گیلان به 2 نفر افزایش یافت