مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:452021-10-21سياسي

تلاش برای احیای تاریخ علمی جهان اسلام با معرفی دانشمندان


دبیر علمی جایزه مصطفی(ص) تاکید کرد: کارگروه علمی جایزه مصطفی(ص) بسیار مفتخر است که بسترِ احیایِ تاریخ علمی و فرهنگی جهان اسلام را از طریق معرفی مفاخر و چهره های موفق علم و فناوری  فراهم آورد.

- دبیر علمی جایزه مصطفی(ص) تاکید کرد: کارگروه علمی جایزه مصطفی(ص) بسیار مفتخر است که بسترِ احیایِ تاریخ علمی و فرهنگی جهان اسلام را از طریق معرفی مفاخر و چهره های موفق علم و فناوری  فراهم آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن ظهور امروز در چهارمین دوره جایزه مصطفی(ص) با بیان اینکه فرآیند فراخوان چهارمین دوره جایزه مصطفی(ص) در نیمه دوم سال 2019 منتشر شده است، افزود: این فراخوان مورد استقبال حدود 3 هزار و 300 دانشمند برجسته و 850 مرکز علمی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از طی فرآیند بررسی، ارزیابی و داوری آثار در طول دو سال، آثار ارسال شده بر اساس شاخص هایی چون اثر ، تاثیر اثر و صاحب اثر با اختصاص بیش از 20 هزار نفر-ساعت در حوزه های علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات با 67 اثر، زیستی و پزشکی با 197 اثر، نانو و کلیه زمینه های علم و فناوری با 220 اثر داوری شد.

ظهور تاکید کرد: از میان آثار ارسالی، 11 اثر به مرحله نهایی راه یافت و در نهایت 5 اثر، شایسته تجلیل شناخته شد و امروز برای تجلیل از برگزیدگان جایزه مصطفی(ص) در 2021 در دو گروه زیر به افتخار می نشینیم که به این شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای احیای تاریخ علمی جهان اسلام با معرفی دانشمندان

تلاش برای احیای تاریخ علمی جهان اسلام با معرفی دانشمندان