مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-21سياسي

دفتر امام جمعه قلعه رییسی افتتاح شد/تصاویر


با حضور ائمعه جمعه استان در دفتر امام جمعه قلعه رییسی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، امروز و با حضور رییس نمایندگی شورای سیاسیت گذاری ائمه جمعه استان، ائمعه جمعه شهرهای دهدشت، چرام، لنده، سوق و قلعه رییسی و جمعی از مسئولین محلی چاروسا از جمله رییس دادگستری، بخشدار، سرپرست شهرداری، شورای شهر، رییس کمیته امداد و رییس شبکه مرکز و درمان قلعه رییسی دفتر جدید دفتر امام جمعه قلعه رییسی افتتاح شد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این افتتاحیه با بیان اینکه دفتر قبل امام جمعه این شهر از فضای بسیار نامناسبی برخوردار بود و فضای درستی برای پاسخگویی به امورات مردم نبود تصریح کرد: این فضا در مرکز شهر اجاره شد و برای تعمیرات آن مبلغی قریب به 50 میلیون تومان هزینه شد.

امام جمعه قلعه رییسی با تقدیر از همه ادارات و افرادی که برای راه اندازی دفتر کمک کردند یادآور شد: برای راه اندازی دفتر امام جمعه افراد زیادی کمک کردند که رییس دادگستری، بخشدار، شهرداری و شورای شهر، کمیته امداد، امور صنفی، مرکز درمانی و ادارات دیگری در این زمینه همکاری کردند که صمیمانه تشکر میکنم.

وی وجود دفتر امام جمعه برای شهر را بسیار مهم دانست و گفت: دفتر امام جمعه و وجود ائمعه جمعه به عنوان پناهگاهی برای مردم است که بتوانند مشکلات خود را از نزدیک بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر امام جمعه قلعه رییسی افتتاح شد/تصاویر

دفتر امام جمعه قلعه رییسی افتتاح شد/تصاویر