مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-21سياسي

هدف گذاری برای تولیدسالانه 100 تن خاویار


رییس موسسه تحقیقات بین المللی تاس ماهیان دریای خزر با بیان اینکه در نظر داریم تا به تولید 100 تن خاویار در سال برسیم، گفت: کشتن مولدان خاویاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علیرضا شناور امروز در جریان بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از موسسه تحقیقات بین المللی تاس ماهیان دریای خزر اظهار کرد: در سال 1376 بر اساس مصوبه مجلس این مرکز به عنوان موسسه تحقیقات بین المللی تاس ماهیان دریای خزر مصوب شد.

  وی با اشاره بر اینکه موسسه تحقیقات بین المللی تاس ماهیان دریای خزر با بلاتکلیفی اداری مواجه است، گفت: جلوگیری از انقراض تاس ماهیان با قدمت 250 میلیون سال و توسعه آبزی پروری ماهیان خاویاری از جمله رویکردهای این موسسه به شمار می رود.

  رییس موسسه تحقیقات بین المللی تاس ماهیان دریای خزر با اشاره به اینکه 854 گونه جانوری در دریای خزر وجود دارد، گفت: کاهش ذخایر در دریای خزر یکی از مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

  شناور با بیان اینکه صیدهای غیرقانونی در کشور و حتی سایر کشورهای همسایه و ورود انواع آلاینده ها ذخایر ماهیان خاویاری دریای خزر را مورد تهدید قرار می دهد، تصریح کرد: در سال 1382 حدودا 20 میلیون قطعه بچه ماهی خاویاری در سه استان تولید می شد که میزان آن هم اکنون به یک و نیم میلیون قطعه کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای تولیدسالانه 100 تن خاویار

هدف گذاری برای تولیدسالانه 100 تن خاویار