مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-21سياسي

جایزه ام را به بنیاد عام المنفعه حوزه علوم بنیادی اهدا می کنم


پروفسور وفا با بیان اینکه پژوهشی که انجام داده ام در حال حاضر هیچ نمودی در جامعه ندارد و تنها فهم ما را از جهان بیشتر کرده است، گفت: سرعت در علم جایی ندارد.

- پروفسور وفا با بیان اینکه پژوهشی که انجام داده ام در حال حاضر هیچ نمودی در جامعه ندارد و تنها فهم ما را از جهان بیشتر کرده است، گفت: سرعت در علم جایی ندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروفسور کامران وفا یکی از برگزیدگان چهارمین دوره از جایزه مصطفی(ص) در حاشیه چهارمین دوره اعطای این جایزه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک چهارم جمعیت جهان، مسلمان هستند، افزود: اما متاسفانه یک چهارم علم متعلق به مسلمانان نیست و امیدوارم با تلاش دانشمندانی که در کشورهای اسلامی زندگی می کنند، جبران شود و از نظر علمی به سطح سایر دنیا برسند.

وی با تاکید بر اینکه علم برای جامعه مسلمانان غریبه نیست و در گذشته نه چندان دور کشورهای اسلامی دوران طلایی علم را گذرانده اند، یادآور شد: در آن زمان ها دانشمندان نامداری در ایران داشته ایم و این نشان می دهد علم می تواند بسیار نزدیک به جامعه ما باشد، هرچند که در حال حاضر کمی از جامعه اسلامی دور شده است.

وفا در خصوص پژوهش خود در زمینه نظریه F با تاکید بر اینکه پژوهشی که من انجام می دهم در حال حاضر هیچ نمودی در جامعه و اثر مستقیمی بر زندگی بشر ندارد، ادامه داد: علم لز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ام را به بنیاد عام المنفعه حوزه علوم بنیادی اهدا می کنم

جایزه ام را به بنیاد عام المنفعه حوزه علوم بنیادی اهدا می کنم