مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 15:502021-10-21سياسي

انتخاب استاندار جدید خراسان رضوی مایه آرامش خاطر بود


امام جمعه مشهد با اشاره به انتصاب سردار نظری به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این استان عموم جریان های ارزشی روی بومی بودن استاندار تاکید داشتند و زمانی که انتصاب آقای نظری محقق شد، - ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد با اشاره به انتصاب سردار نظری به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این استان عموم جریان های ارزشی روی بومی بودن استاندار تاکید داشتند و زمانی که انتصاب آقای نظری محقق شد، برای ما آرامش خاطر و امید به ارمغان آورد.

آیت الله سید احمد علم الهدی عصر امروز، 29 مهر ماه، در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی با اشاره به استقرار دولت جدید اظهار کرد: یکی از نکات قابل توجه مساله مجاهدت های این دولت است که طی 2 ماه اخبر آثار و برکات قابل توجهی برای کشور داشته است و موجب شده آرامش و امید مردم افزایش یابد.

البته 2 ماه برای اجرای تمام سئولیت های لازم در مساله چینش مهره های مدیریتی کشور زمانی کافی نیست و بی انصافی است که به این دلیل دولت را تخطئه کنیم چرا که هنوز برخی از استانداران و مسئولان اجرایی کشور تعیین نشده اند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در جلسه تنفیذ حکم ریاست جمهوری فرمود رییس جمهور هر چه سریع تر اعضای کابیه را مشخص و مجس نیز هر چه زودتر آن را تایید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب استاندار جدید خراسان رضوی مایه آرامش خاطر بود

انتخاب استاندار جدید خراسان رضوی مایه آرامش خاطر بود