مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 14:452021-10-21سياسي

راه آهن اردبیل - پارس آباد را بخش خصوصی احداث کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – پارس آباد با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه های آنها اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در اردبیل اظهار کرد: اصلی ترین خواسته مردم استان از دولت سیزدهم تکمیل راه آهن اردبیل – میانه است که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و قرار است اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

وی ضرورت اتصال این راه آهن را به شمال استان یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به شرایط مالی دولت بهتر است احداث این خط ریلی به بخش خصوصی سپرده شود تا با بهره برداری 30 ساله مردم استان از مزایای این خط ریلی بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به انجام مطالعات و طراحی پروژه اشاره کرد و گفت: در کمتر از دو سال می توان این خط ریلی را اجرایی کرد چرا که مسیر راه آهن اردبیل به سمت پارس آباد بسیار هموار و مسطح است.

عاملی با ابراز گلایه از وضعیت راه اردبیل به سمت پارس آباد به عنوان جاده و مسیر قتلگاه افزود: شخصاً زمانی که حوادث و تصادفات منجر به تلفات را در این مسیر می شنوم، آزرده خاطر شده و از داغدار شدن خانواده ها متأسف می شوم که ضروری است هر چه سریع تر چهار خطه اردبیل به سمت پارس آباد تکمیل و راه اندازی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن اردبیل - پارس آباد را بخش خصوصی احداث کند

راه آهن اردبیل - پارس آباد را بخش خصوصی احداث کند