مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 14:252021-10-21سياسي

تخفیف های کمیسیون های شهرداری برای همه یکسان باشد/ شهرداری جای سیاسی بازی نیست


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: برخورداری مردم از تخفیفات قانونی در کمیسیون های شهرداری باید یکسان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دادگستری احمدرضا بهرامی در دیدار با شهردار شهرکرد گفت: رکن اساسی کار در شهرداری رعایت حقوق شهروندان است و این نهاد به مثابه دولت کوچکی است که مسئولیت رعایت حقوق شهروندان را بر عهده دارد.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری یکی از مظاهر بارز اعمال حق شهروندی را انتخاب اعضاء شورای شهر و شهرداران توسط مردم عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم در انتخاب شهردار فرآیندی است که با انتخاب اعضای شورای شهر و واگذاری اختیار به ایشان صورت می پذیرد و این مهم نشان از توجه مردم به اداره صحیح شهر و کشور دارد.

بهرامی با تأکید بر اینکه شهرداری عرصه خدمتگزاری به مردم و نظام است بیان کرد: شهرداری باید از بازی ها و گرایشات سیاسی به دور باشد و از ارتباط مستقیمی که با اقشار مختلف مردم دارد به عنوان یک فرصت برای خدمت رسانی استفاده کند.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان این مطلب که برخورداری مردم از تخفیفات قانونی در کمیسیون های شهرداری باید یکسان باشد، اظهار کرد: متأسفانه در سالیان گذشته گاهاً مشاهده می شد که با تخلفات افراد در شهرداری ها به صورت دوگانه برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف های کمیسیون های شهرداری برای همه یکسان باشد/ شهرداری جای سیاسی بازی نیست

تخفیف های کمیسیون های شهرداری برای همه یکسان باشد/ شهرداری جای سیاسی بازی نیست